You, the petitioner

Onze storingsdienst moet anders

1 signature

Iedereen die de storingsdienst van onze werkgever heeft gedraaid kent het probleem. Wordt je om 6:00/6:30 wakker gebeld omdat iemand zijn wachtwoord is vergeten of niet kan inloggen omdat hij niet verbonden is met het internet.

Petition

We

Medewerkers van support en de engineers

 

establish that:

  • Wakker gebeld worden voor dingen die makkelijk ook om 8:00 opgepakt hadden kunnen worden.
  • Sommigen klanten kunnen niet inschatten wat er bedoeld wordt met Kritisch.
  • De mailbox is altijd één grote chaos waardoor de belangrijke dingen moeilijker te zien zijn.

 

and request

  • het bandje dat de eindgebruiker hoort moet aangepast worden.
  • op de meldingen in de mailbox moet een maximum gesteld worden. (Bijvoorbeeld maximaal 5 meldingen per dag van 1 probleem.)

Sign this petition

 
We e-mail you a link to confirm your signature. Your data will not be shared with third parties and remains with the Stichting Petities.nl. Your name and place of residence will only appear if you choose this. Read more about this in our privacy statement.

Details

Addressed to:
werkgever 
Petition desk:

History

Signatures